Întrebări frecvente

Am adunat într-un singur loc răspunsurile la cele mai frecvente întrebări ale clienților noștri. Puteți căuta răspunsuri în secțiunile următoare:

 

COMENZI

COMANDA: Cum pot comanda produse?

Există mai multe moduri de a face cumpărături la FutuNatura. Cea mai obișnuită modalitate este de a face cumpărături online. În acest caz, adăugați produsele dorite în coș. Puteți accesa coșul de cumpărături din magazin dând click pe butonul „Coș de cumpărături” din colțul din dreapta sus al paginii. Odată ce ai în coșul de cumpărături toate produsele selectate, continui achiziția dând click pe butonul „la casă”, unde introduceți detaliile de livrare și selectați modalitatea de plată și livrare. După ce ați finalizat tot ce aveți nevoie, dați click pe butonul „Trimiteți comanda”. Dacă comanda a fost plasată cu succes, pe pagină va apărea mesajul „Mulțumim pentru comandă dvs.!”.

 

COȘUL DE CUMPĂRĂTURI: Cum pot schimba cantitatea de produse din coș sau le pot elimina?

Când faceți cumpărături online, vă puteți accesa coșul dând click pe butonul „Coș” din colțul din dreapta sus al paginii. Puteți modifica cantitatea introducând un alt număr sau dând click pe + sau - pentru cantitate. Scoateți produsul din coș dând click pe butonul X (eliminare) din dreapta.

 

PROBLEME LA PLASAREA UNEI COMENZI ONLINE: Ce pot face dacă nu se finalizează achiziția când dau click pe butonul „Trimiteți comanda”?

În primul rând, asigurați-vă că ați introdus toate informațiile necesare pentru comandă la casă. Asigurați-vă că una dintre casete devine roșie și completați-o corect. De asemenea, asigurați-vă că verificați dacă sunteți de acord cu termenii de achiziție înainte de a plasa comanda.

Dacă, după plasarea comenzii, achiziția nu este finalizată, dar pagina se încarcă pentru o perioadă mai lungă de timp, cel mai probabil comanda nu va fi plasată cu succes. Acest lucru se întâmplă cel mai adesea la plata cu cardul de credit. În acest caz, vă recomandăm să opriți descărcarea și să încercați să faceți o achiziție mai târziu, să o faceți de pe alt dispozitiv sau să alegeți o altă metodă de plată.

Dacă nu puteți rezolva problema, puteți apela și la consultanții noștri la 0312 295 868 sau ne puteți scrie la [email protected].

 

ADRESĂ DE LIVRARE: Pot introduce o altă adresă de livrare la comandă?

La comandă, puteți introduce o adresă de livrare diferită de adresa plătitorului. Când introduceți datele, bifați mai jos „Trimiteți la altă adresă”. O nouă fereastră „Informații despre destinatar” va apărea mai jos, unde introduceți adresa de livrare.

 

ANULARE COMANDĂ: Cum pot anula o comandă?

Dacă doriți să anulați comanda, puteți face acest lucru accesând linkul „Doriți să anulați comanda”, pe care îl găsiți în e-mailul de confirmare pe care îl primiți la plasarea comenzii.

De asemenea, puteți anula comanda sunând la 0312 295 868 sau e-mail [email protected]. Vă rugăm să ne informați despre anulare cât mai curând posibil, deoarece acesta este singurul mod în care putem preveni costurile suplimentare inutile de transport la timp.

 

ANULAREA PACHETULUI DEJA TRIMIS: Cum pot anula o comandă care a fost deja expediată?

Vă rugăm să ne informați cu privire la anulare cât mai curând posibil, deoarece aceasta este singura modalitate de a preveni costurile suplimentare inutile de transport în timp util. Dacă coletul a fost deja trimis, de obicei nu putem anula expedierea, așa că cel mai probabil transportul va ajunge la adresa dumneavoastră de livrare. Dacă nu doriți coletul, respingeți-l la curier și acesta va fi returnat la adresa noastră.

 

SCHIMBAREA COMENZII: Cum pot schimba produsele atunci când am plasat deja o comandă?

Cel mai simplu mod de a modifica conținutul comenzii este anularea comenzii existente (dacă nu a fost încă trimisă sau plătită) și retrimiterea unei noi comenzi. De asemenea, puteți schimba produsele în comandă anunțându-ne despre modificare la telefon 0312 295 868 sau prin e-mail la [email protected]. Anunțați-ne cât mai curând posibil despre schimbarea comenzii, deoarece doar așa vom putea modifica comanda existentă. Dacă coletul a fost deja trimis (după ora 11.00), modificarea nu mai este posibilă și, de obicei, expedierea nu mai poate fi anulată.

 

MODIFICAREA COMENZII: Cum pot schimba produsele dintr-o comandă deja plasată?

Puteți modifica comanda în mai multe moduri:

1. Dacă comanda nu a fost încă expediată și nu ați plătit încă pentru aceasta, o anulați și o înregistrați din nou.

2. La plasarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare la adresa de e-mail în care puteți găsi și accesa linkul „Doriți să modificați comanda?” și specificați modificarea.

3. De asemenea, ne puteți notifica modificarea sunând la 0312 295 868 sau trimițând un e-mail la [email protected].

Dacă coletul a fost deja trimis (după ora 11:00), modificarea nu mai este posibilă și de obicei nu putem anula expedierea.

 

SCHIMBAREA METODEI DE PLATĂ: Cum pot schimba metoda de plată pentru o comandă deja plasată?

Cel mai simplu mod de a vă schimba metoda de plată este să anulați comanda existentă (dacă nu a fost deja expediată sau plătită) și să retrimiteți noua comandă. De asemenea, puteți schimba modalitatea de plată notificându-ne modificarea la telefon 0312 295 868 sau prin e-mail [email protected]. Anunțați-ne cât mai curând posibil despre schimbarea metodei de plată, deoarece doar astfel vom putea modifica comanda existentă. Dacă ați ales metoda de plată la livrare și coletul a fost deja trimis (după ora 11:00), modificarea nu mai este posibilă și, de obicei, expedierea nu mai poate fi anulată.

 

SCHIMBAREA MODULUI DE LIVRARE: Cum pot schimba metoda de livrare pentru o comandă deja plasată?

Cea mai simplă modalitate de a schimba metoda de livrare este anularea comenzii existente (dacă nu a fost deja trimisă sau plătită) și înlocuirea cu o comandă nouă. De asemenea, puteți schimba modalitatea de livrare notificându-ne modificarea la telefon 0312 295 868 sau prin e-mail [email protected]. Anunțați-ne cât mai curând posibil despre modificarea livrării, deoarece doar așa vom putea modifica comanda existentă. Dacă coletul a fost deja trimis (după ora 11:00), modificarea nu mai este posibilă și, de obicei, expedierea nu mai poate fi anulată.

 

SCHIMBAREA COMENZII DEJA PLĂTITE: Cum pot schimba produsele dintr-o comandă deja plătită?

Puteți schimba produsele din comandă anunțându-ne despre modificare la telefon 0312 295 868 sau prin mail [email protected] și conveniți cu consultantul pentru plata suplimentară, credit sau rambursarea diferenței de achiziție. pret, in functie de suma si modificarea comenzii. Anunțați-ne cât mai curând posibil despre schimbarea comenzii, deoarece doar așa vom putea modifica comanda existentă. Dacă coletul a fost deja trimis (după ora 11:00), modificarea nu mai este posibilă și, de obicei, expedierea nu mai poate fi anulată.

 

CONFIRMAREA COMENZII: Nu am primit o confirmare a comenzii în e-mail, ce pot face??

Confirmarea comenzii va fi trimisă în mod automat, imediat ce comanda dvs. este plasată cu succes, la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o atunci când ați plasat comanda. Confirmarea comenzii ajunge adesea în altă căsuță de e-mail, de exemplu în "spam" sau "Promoții". Vă rugăm să verificați toate căsuțele poștale sau să tastați "Confirmare comandă" în motorul de căutare al e-mail-urilor.

Dacă nu ați primit o confirmare a comenzii în niciuna dintre căsuțele dvs. poștale, este posibil, de asemenea, să fi introdus greșit adresa dvs. de e-mail atunci când ați plasat comanda.

Dacă nu ați primit confirmarea comenzii, vă sfătuim să ne contactați la numărul de telefon 0312 295 868 sau la adresa de e-mail [email protected].

 

PERSOANE JURIDICE: Pot să comand produse prin companie/ pe firmă?

Puteți înregistra comanda pe persoană juridică. Efectuați o achiziție online alegând opțiunea „Firmă” în coș înainte de a introduce informațiile la casă și apoi introduceți toate informațiile.

Confirmarea comenzii, care va fi trimisa pe email, nu va conține codul fiscal și datele companiei, dar acestea vor fi înregistrate pentru emiterea facturii. Vom atașa la pachetul dumneavoastră factura companiei în formă fizică. Dacă aveți nevoie de un PDF sau de o factură electronică, vă rugăm să ne anunțați sunând la  0312 295 868 sau la adresa de e-mail [email protected]

 

 

CUPOANE ȘI BENEFICII

INTRODUCEREA UNUI COD DE REDUCERE: Cum introduc un cod de reducere în comandă?

Puteți introduce codul de reducere sau de beneficiu în coș, la pasul 1, în căsuța din dreapta și dați click pe "Confirmați". Puteți adăuga, de asemenea, un cod, care este vizibil în caseta colorată de lângă descrierea produsului, activându-l cu o bifă în partea dreaptă.

Atunci când comandați prin telefon sau e-mail, vă rugăm să furnizați codul în scris sau verbal consultantului.

 

CODUL PRIN COMENZILE TELEFONICE: Pot să folosesc un cod de reducere la comenzile prin telefon?

Beneficiile pentru comenzile telefonice sunt aceleași ca și pentru comenzile online. Vă rugăm să comunicați verbal codul consultantului și acesta va fi luat în considerare la comandă. 

 

VALABILITATEA CODULUI: Codul de reducere se aplică și la prețurile reduse și la reducerile de cantitate?

Codul este valabil și pentru prețurile reduse și reducerile de cantitate. Puteți utiliza un singur cod la un moment dat. Valabilitatea codului și condițiile de utilizare sunt întotdeauna descrise în locul în care ați primit codul (pe fluturaș, în poștă, pe FB sau pe site-ul nostru).

 

MAI MULTE CODURI DE REDUCERE: Pot folosi două sau mai multe coduri în același timp?

Puteți utiliza și răscumpăra doar un singur cod la un moment dat, indiferent dacă este vorba de un cod de reducere, un cod cadou sau un cod de livrare gratuită. Nu este posibil să introduceți mai mult de un cod.

 

COD NEACTIV: Ce trebuie să fac dacă, la validarea codului, primesc un mesaj că acesta nu mai este activ?

În cazul în care codul nu mai este activ atunci când comandați, vă rugăm să verificați termenii și condițiile codului. Termenii și condițiile sunt întotdeauna listate acolo unde ați primit codul (pe pliant, în poștă, pe FB sau pe site-ul nostru). Verificați dacă toate condițiile corespund condițiilor pentru care codul este activ:

- Codul se aplică la toate produsele sau numai la o anumită categorie?

- Codul este legat de o anumită sumă de achiziție?

- Codul este încă activ sau data promoției a expirat?

Dacă achiziția dvs. îndeplinește condițiile descrise mai sus și codul tot nu funcționează, vă rugăm să verificați:

- Ați introdus codul corect în caseta de reducere din primul pas și ați dat click pe "confirm"? (Codurile nu trebuie să conțină niciodată spații).

Uneori, codul dispare din cauza unei modificări a comenzii și trebuie reintrodus. Prin urmare, verificați întotdeauna dacă este respectat codul înainte de a plasa o comandă.

Dacă tot nu reușiți să introduceți și să confirmați codul, ne puteți suna la 0312 295 868 pentru a plasa o comandă sau ne puteți trimite un e-mail la [email protected].

OBȚINEREA DE BENEFICII: Unde pot obține coduri de reducere?

Puteți vedea codurile de reducere sau beneficiile legate de promoție pe prima pagină a site-ului nostru.

Dacă sunteți abonat la buletinul nostru informativ, vă vom informa, de asemenea, despre promoțiile și beneficiile legate de codul din e-mailul dumneavoastră. Vă puteți înscrie la newsletter-ul nostru folosind adresa dumneavoastră de e-mail de pe prima pagină a site-ului nostru.

Unele promoții și beneficii legate de cod sunt, de asemenea, postate pe pagina de Facebook.

 

PREȚURI REDUSE: Prețurile reduse se aplică doar utilizatorilor înregistrați?

Prețurile reduse se aplică la fiecare achiziție, indiferent dacă sunteți sau nu un utilizator înregistrat. Același lucru este valabil și pentru reducerile de cantitate și utilizarea codurilor.

 

REDUCERE DE CANTITATE: Primesc o reducere de cantitate atunci când cumpăr mai mult de un produs??

Pentru cantități mai mari, este disponibilă o reducere de cantitate pentru unele produse. Reducerile de cantitate sunt vizibile în descrierea produsului, unde puteți, de asemenea, selecta un pachet de mai multe produse. Reducerea de cantitate se va aplica automat și dacă adăugați mai multe produse în coș și nu selectați un pachet.

 

CREDIT: Cum pot obține și utiliza soldul meu de credit?

Doar utilizatorii înregistrați pot utiliza creditul. Pentru acest beneficiu, este important să vă conectați înainte de fiecare achiziție cu numele de utilizator și parola pe care le-ați ales la înregistrare.

La achiziționarea fiecărui produs, utilizatorii înregistrați primesc un credit pe care îl pot folosi la următoarea achiziție. Creditul este vizibil pe fiecare produs și se calculează pe baza prețului de vânzare pentru un articol. Valoarea finală a creditului este calculată la finalizarea comenzii și reprezintă 3% din prețul produselor fără TVA.

Soldul este calculat automat atunci când utilizatorul se conectează și este vizibil în coșul dumneavoastră sau la finalizarea comenzii.

 

ADĂUGAREA DE CODURI: Cum pot adăuga un cod de reducere la o comandă pe care am plasat-o deja?

Puteți adăuga un cod sunând la 0312 295 868 sau trimițând un e-mail la [email protected]. Vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil cu privire la adăugarea unui cod, deoarece acesta este singurul mod în care vom putea modifica o comandă existentă. În cazul în care pachetul a fost deja expediat (după ora 11:00) sau plătit, modificarea nu mai este posibilă și codul voucher nu mai poate fi adăugat.

 

CADOU LA ACHIZIȚIILE DE PESTE 249 LEICum să alegi un cadou când cumperi peste 249 LEI?

La o achiziție de peste 249 lei, un cadou va fi adăugat automat la comanda dumneavoastră. De asemenea, puteți alege singur cadoul dintre cele trei produse oferite la casă în coș.

 

LIVRARE GRATUITĂ LA ACHIZIȚIILE PESTE 199 LEI: Sunt gratuite taxele poștale pentru cumpărăturile de peste 199 LEI fără sau cu reducere?

Pentru cumpărături de peste 199 LEI, cheltuielile de transport gratuite vor fi aplicate automat în coșul dumneavoastră. Pragul de 199 LEI este legat de prețul produselor fără reducere (dacă suma este mai mică de 199 LEI după aplicarea reducerii, se va lua în considerare în continuare transportul gratuit).

 

 

RETURURI ȘI RECLAMAȚII

RECLAMAȚIA: În ce caz pot reclama un produs?

Puteți solicita despăgubiri pentru un produs dacă acesta este deteriorat, defect sau inutilizabil sau dacă caracteristicile sale nu corespund sau se abat de la descrierea online a produsului respectiv.

 

PROCEDURA DE RECLAMAȚIE: Cum pot reclama un produs?

În cazul în care produsul nu este potrivit, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0312 295 868 sau la adresa de e-mail [email protected]. Pentru ca reclamația să fie acceptată, trebuie să furnizați o fotografie care să arate defectul sau defecțiunea produsului. Veți discuta cu consilierii noștri dacă doriți să ne returnați produsul pentru a verifica defecțiunea, așa că vă rugăm să nu aruncați produsele până când reclamația nu este rezolvată.

Pentru produsul reclamat, aveți dreptul la o înlocuire gratuită, la o notă de credit sau la o rambursare integrală a prețului de achiziție a produsului.

Puteți afla mai multe în Termenii și condițiile noastre: https://www.futunatura.ro/termeni-conditii

 

NEMULȚUMIREA FAȚĂ DE PRODUS: Pot să reclam un produs dacă nu sunt mulțumit de el?

Puteți solicita despăgubiri pentru un produs dacă acesta este deteriorat, defect sau inutilizabil sau dacă caracteristicile sale nu corespund sau se abat de la descrierea online a produsului respectiv.

Reclamațiile nu vor fi acceptate pentru nemulțumirea sau nepotrivirea produsului pe baza unei judecăți subiective individuale a utilizatorului sau a unei utilizări greșite. Nu oferim o garanție de satisfacție în magazinul nostru.

Pentru că ne dorim să fiți mulțumit de produsele noastre și să le găsiți utile, suntem întotdeauna disponibili pentru sfaturi sau întrebări suplimentare privind utilizarea corectă a produsului.

 

CONȚINUTUL INCORECT AL PACHETULUI: Ce ar trebui să fac dacă primesc un produs diferit de cel comandat?

Dacă ați primit un produs greșit, vă rugăm să ne anunțați prin telefon 0312 295 868 sau prin e-mail [email protected]. Consilierii noștri vă vor aranja o înlocuire gratuită, ceea ce înseamnă că nu veți suporta niciun cost suplimentar pentru a rezolva problema.

Vă rugăm să nu aruncați cutia sau plicul coletului pe care l-ați primit, deoarece aceasta va fi cea mai ușoară modalitate de a preda produsele greșite curierului, care va lua produsele greșite. Conținutul sau produsele corecte vor fi expediate imediat după primirea mesajului dvs. de eroare.

 

CONȚINUTUL INCOMPLET AL PACHETULUI: Ce trebuie să fac dacă nu am primit tot ce am comandat?

Dacă nu ați primit tot ce ați comandat, vă rugăm să ne anunțați prin telefon 0312 295 868 sau prin e-mail [email protected]. Consultanții noștri vor aranja livrarea gratuită a articolelor lipsă, ceea ce înseamnă că nu veți suporta niciun cost suplimentar pentru a rezolva problema.

Produsele lipsă vor fi expediate de îndată ce am primit mesajul dvs. cu eroarea respectivă.

 

RETURNAREA UNUI PRODUS: Cum pot returna un produs pentru o rambursare?

Puteți returna produsul pentru o rambursare dacă acesta este intact și încă sigilat. Vă puteți retrage din contract în termen de cel mult 14 zile de la emiterea facturii pentru comandă. Vă rugăm să ne anunțați în prealabil la numărul de telefon 0312 295 868 sau la adresa de e-mail [email protected].

Produsele trebuie trimise la adresa companiei noastre Be Healthy d.o.o. (FutuNatura), Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Slovenija. Vă rugăm să atașați factura sau o notă cu detaliile returnării. Vă sfătuim să trimiteți produsul pe care îl returnați prin scrisoare recomandată, deoarece aceasta este singura modalitate de a garanta trasabilitatea coletului. Expeditorul este întotdeauna responsabil pentru costurile de expediere, cu excepția cazului în care se convine altfel în prealabil. Nu acceptăm colete cu ramburs.

Pentru un produs sigilat și nedeteriorat, vă putem rambursa prețul de achiziție pe care l-ați plătit pentru acesta în contul bancar (IBAN)  sau în alt sistem de plată (PayPal, PayUnity) imediat după primirea produsului returnat. Dacă doriți, puteți utiliza suma și ca notă de credit.

Puteți returna un produs sigilat și nedeteriorat, fără a indica un motiv pentru returnare. În orice caz, v-am fi foarte recunoscători dacă ne-ați putea spune de ce doriți să returnați produsul sau de ce nu este potrivit pentru dumneavoastră.

 

SCHIMBARE PRODUS: Cum pot schimba un produs cu un alt produs?

Puteți schimba produsul dacă este intact și încă sigilat în termen de 14 zile de la data facturării comenzii. Vă rugăm să ne anunțați în prealabil la numărul de telefon 0312 295 868 sau la adresa de e-mail [email protected].

Produsele trebuie trimise la adresa companiei noastre Be Healthy d.o.o. (FutuNatura), Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Slovenija. Vă rugăm să atașați factura sau o notă cu detaliile returnării. Vă sfătuim să trimiteți produsul pe care îl returnați prin scrisoare recomandată, deoarece aceasta este singura modalitate de a garanta trasabilitatea coletului. Expeditorul este întotdeauna responsabil pentru costurile de expediere, cu excepția cazului în care se convine altfel în prealabil. Nu acceptăm colete cu ramburs.

Putem înlocui un produs sigilat și nedeteriorat cu un alt produs de îndată ce primim coletul dumneavoastră. Vă rugăm să discutați cu consilierul nostru înainte de expediere dacă există o taxă suplimentară și cum să plătiți taxa suplimentară în cazul în care schimbați un produs mai scump.

 

TERMENUL DE RAMBURSARE A PREȚULUI DE ACHIZIȚIE: În cât timp mă pot aștepta ca o rambursare să fie creditată în contul meu?

În cazul unei rambursări aprobate, vă puteți aștepta să primiți plata în termen de 14 zile lucrătoare de la confirmarea rambursării.

 

PLÂNGERE: Unde mă pot plânge dacă am fost nemulțumit de ceva în procesul de cumpărare?

Pentru a face o reclamație sau pentru a oferi feedback, vă rugăm să utilizați formularul de contact de la https://www.futunatura.ro/plangeri-si-multumiri sau să ne trimiteți un e-mail la [email protected].

Opinia dvs. înseamnă mult pentru noi, așa că salutăm orice complimente care ne încurajează, precum și orice reclamații care sunt tratate cu atenție. De asemenea, așteptăm sugestiile, sfaturile și comentariile dvs. cu privire la produsele și serviciile noastre.

 

PACHET DETERIORAT: Ce trebuie să fac în cazul în care primesc un colet deteriorat?

Dacă, atunci când ridicați coletul, observați că acesta este deteriorat fizic, că îi lipsește conținutul sau că prezintă semne că a fost deschis, vă rugăm să ne informați imediat prin telefon la 0312 295 868 sau prin e-mail la [email protected].

Nu aruncați plicul și conținutul coletului deteriorat pe care l-ați primit, ci așteptați instrucțiuni din partea consilierului nostru.

De asemenea, puteți respinge un transport deteriorat curierului în momentul livrării.

Împreună cu serviciul de livrare Fan Courier Express, ne vom asigura ca situația să fie rezolvată în cel mai scurt timp posibil. Pentru un pachet deteriorat, aveți dreptul la o înlocuire gratuită a produselor, credit sau rambursare a întregului preț de achiziție al pachetului.

 

 

PLATĂ

METODE DE PLATĂ: Care sunt metodele de plată posibile?

În magazinul nostru online sunt disponibile următoarele metode de plată:

-  PLATA LA LIVRARE – Plătiți produsele comandate în numerar în momentul ridicării coletului direct la curierul care efectuează livrarea. 

- PLATA PRIN CARD DE CREDIT– Puteți plăti pentru produsele pe care le comandați cu un card Visa sau Mastercard, introducând detaliile de plată relevante pe site-ul nostru.

- PLATA PRIN PAYPAL – Plătiți produsele pe care le comandați cu PayPal prin introducerea detaliilor relevante pe site-ul PayPal, care se va deschide automat atunci când plasați comanda.

 

ALEGEREA METODEI DE PLATĂ: Unde îmi pot alege metoda de plată atunci când comand?

Atunci când faceți cumpărături online, alegeți metoda de plată la casă - în pasul 2 de jos.

 

SCHIMBAREA METODEI DE PLATĂ: Cum îmi pot schimba metoda de plată?

Cel mai simplu mod de a vă schimba metoda de plată este să anulați o comandă existentă (dacă nu a fost încă trimisă sau plătită) și să retrimiteți o nouă comandă. De asemenea, vă puteți schimba metoda de plată contactându-ne la numărul de telefon 0312 295 868 sau prin e-mail la [email protected] sau [email protected]. Vă rugăm să ne anunțați cât mai curând posibil dacă vă schimbați metoda de plată, deoarece acesta este singurul mod în care vom putea modifica o comandă existentă. Dacă ați ales o metodă de plată ramburs și pachetul a fost deja expediat (după ora 11:00), modificarea nu mai este posibilă și, în mod normal, nu putem anula expedierea.

 

METODE DE PLATĂ LIMITATE: De ce site-ul nu-mi oferă o metodă de plată prin PayPal sau prin card? 

Aveți în coș un produs care are o plată limitată prin PayPal sau card de credit, așa că, din păcate, această plată nu este posibilă. Plățile cu cardul de credit și PayPal sunt dezactivate pentru toate produsele care conțin canabis sau cânepă, melatonină, soluția Lugol și DMSO. Această metodă de plată este activată pentru toate celelalte produse.

În cazul dumneavoastră, puteți alege doar plata ramburs.

 

DOVADA PLĂȚII: De ce nu am primit factura sau detaliile transferului în e-mailul meu?

Confirmarea comenzii, împreună cu detaliile trasnferului, vor fi trimise automat, imediat ce comanda a fost plasată cu succes, la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o atunci când ați plasat comanda. Confirmarea comenzii ajunge adesea într-o altă căsuță de e-mail, de exemplu în secțiunea de spam sau de promoții. Vă rugăm să verificați toate căsuțele poștale sau să tastați "Confirmare comandă" în motorul de căutare a e-mailurilor.

Dacă nu ați primit o confirmare a comenzii în căsuța dvs. poștală, este posibil, de asemenea, să fi introdus greșit adresa dvs. de e-mail atunci când ați plasat comanda.

Dacă nu ați primit confirmarea comenzii, vă sfătuim să ne contactați la numărul de telefon 0312 295 868 sau la adresa de e-mail i[email protected].

 

DOVADA PLĂȚII: Trebuie să vă trimit o chitanță de plată prin e-mail?

Sistemul nostru este automatizat, astfel încât nu este necesar să trimiteți chitanțele și dovada plății la cutia poștală. Monitorizăm în mod regulat și zilnic plățile în contul nostru TRR.

Dacă doriți ca comanda dvs. să fie expediată în aceeași zi și nu sunteți sigur că plata va fi vizibilă în contul nostru, puteți aranja cu consultantul nostru ca pachetul să vă fie expediat prin trimiterea unei confirmări la adresa de e-mail [email protected].

 

CARDURI DE PLATĂ: Ce carduri de plată permit plățile cu cardul?

Achizițiile pot fi efectuate cu carduri de credit sau de debit VISA și MASTERCARD.

 

PLATĂ PRIN CARD: Cum se plătește cu cardul de credit?

La finalizarea comenzii, vă rugăm să indicați metoda de plată "Card de credit". Se va deschide un câmp în care puteți introduce informațiile relevante: Numele și prenumele, numărul cardului (numărul de 16 cifre de pe fața cardului), data de valabilitate a cardului (luna și anul) și codul CVV (ultimele 3 cifre de pe spatele cardului). După ce faceți clic pe "Trimiteți comanda", veți fi redirecționat către o pagină unde veți introduce și codul de securitate pe care îl veți primi printr-un SMS de la banca dvs.

Din motive de securitate, este important să aveți un serviciu securizat de plată cu cardul la banca dumneavoastră. Aceasta înseamnă că, după introducerea codului de verificare, veți primi și un cod de securitate prin SMS. Dacă nu primiți un cod de securitate, vă rugăm să contactați furnizorul de servicii bancare sau emitentul cardului.

În cazul în care comanda este plasată cu succes și plata este efectuată cu succes, pe site-ul nostru web va apărea un mesaj cu mențiunea "Vă mulțumim pentru comandă!".

 

PROBLEME CU PLĂȚILE CU CARDUL: Ce pot face dacă am probleme cu plata cu cardul?

Uneori pot apărea probleme cu PayUnity, sistemul de plată care reprezintă interfața de securitate pentru plățile cu cardul.

Din motive de securitate, este important să aveți un serviciu securizat de plată cu cardul la banca dumneavoastră. Aceasta înseamnă că, după introducerea codului de verificare, veți primi și un cod de securitate prin SMS. Dacă nu primiți un cod de securitate, vă rugăm să contactați furnizorul de servicii bancare sau emitentul cardului.

Problemele pot apărea, de asemenea, dacă aveți o conexiune lentă la internet sau dacă nu introduceți codul de securitate corect sau suficient de repede.

Dacă achiziția nu este finalizată după ce comanda a fost plasată și pagina durează mai mult timp pentru a se încărca, cel mai probabil comanda nu va fi plasată cu succes. În acest caz, vă sfătuim să întrerupeți procesul de încărcare și să încercați să efectuați achiziția mai târziu, să o faceți de pe un alt dispozitiv sau să alegeți o altă metodă de plată.

Dacă nu reușiți să remediați problema, puteți, de asemenea, să apelați consilierii noștri la 0312 295 868 sau să ne trimiteți un e-mail la [email protected].

 

PLATĂ PAYPAL: Cum pot plăti cu PayPal?

La checkout, bifați metoda de plată "PayPal". După ce faceți clic pe "Plasați comanda" veți fi redirecționat către pagina PayPal unde introduceți numele de utilizator și parola pe care le aveți pentru PayPal și confirmați.

În cazul în care comanda a fost plasată cu succes și plata a fost efectuată cu succes, pe site-ul nostru va apărea mesajul "Vă mulțumim pentru comandă!".

 

PLATA LA LIVRARE: Cum pot să plătesc serviciul de livrare atunci când plătesc la livrare?

La ridicarea coletului de la curier, rambursul trebuie plătit în numerar curierului

 

COSTURI SUPLIMENTARE LA LIVRARE: De ce se adaugă o taxă de 3 LEI la comanda mea dacă aleg plata la livrare??

Plata ramburs este un serviciu al oficiului poștal sau al serviciului de livrare, care este, de asemenea, vizibil în comandă și costă 3 LEI. Dacă alegeți o altă metodă de plată, nu se percepe nicio taxă.

 

PROVIZIA SERVICIULUI DE CURIERAT: Există vreun comision suplimentar de plătit pentru ramburs la livrare?

Comisionul sau serviciul de ramburs la livrare este taxat în avans la plasarea comenzii și se ridică la 3 LEI. Prin urmare, nu există costuri suplimentare la acceptarea pachetului, iar suma de răscumpărare este la fel de mare ca cea menționată în confirmarea comenzii.

 

 

LIVRAREA

LIVRARE PACHET: Cât de repede expediați comanda?

Livrările în zilele lucrătoare de luni până joi sunt expediate în aceeași zi dacă comanda este plasată până la ora 13:00 și dacă metoda de plată selectată este "La livrare", "PayPal" sau "card de credit".

În zilele de vineri, expedierile sunt expediate în aceeași zi, dacă comanda sau plata este efectuată până la ora 11:00.

Comenzile plasate după ora 13:00 (luni-joi) sau 11:00 (vineri), în weekend și în zilele de sărbătoare sunt expediate în următoarea zi lucrătoare.
 

 

TIMPUL DE LIVRARE: Când pot aștepta pachetul?

Livrarea este așteptată în termen de aproximativ 3 zile lucrătoare.

 

COSTURI DE LIVRARE: Cât este taxa de livrare?

Costul de livrare al Fan Courier Express este de 14,99 LEI. 

La achizițiile de peste 199 lei transportul este gratuit!

 

LIVRARE GRATUITĂ: În ce caz livrarea este gratuită?

Livrare gratuită este pentru comenzile de peste 199 LEI sau în cazul ofertelor speciale prin introducerea codului de livrare gratuită.

 

SERVICIUL DE LIVRARE: Ce serviciu de livrare folosiți?

Folosim serviciul Fan Courier Express. 

 

ALEGEREA METODEI DE LIVRARE: Unde pot alege metoda de livrare atunci când comand?

Când faceți cumpărături online, alegeți metoda de livrare la casă - în pasul 2 jos.

 

ADRESA DE LIVRARE: Pot să mi se livreze la locul de muncă sau la o altă adresă?

Puteți introduce o adresă de livrare diferită de cea a plătitorului atunci când comandați. Atunci când introduceți datele dumneavoastră, bifați caseta "Trimiteți la o altă adresă" de mai jos. Mai jos va apărea o nouă fereastră "Detalii destinatar", unde veți introduce adresa de livrare.

 

COSTURI SUPLIMENTARE LA LIVRARE: De ce trebuie să plătesc 3 LEI în numerar la livrare în plus față de livrare?

Taxa de 3 LEI nu este o taxă de livrare, ci un serviciu suplimentar oferit de oficiul poștal sau un serviciul de curierat. Dacă alegeți o altă metodă de plată, nu se percepe nicio taxă.

 

NOTIFICARE DE LIVRARE: Voi fi anunțat înainte de livrare?

Veți fi informat despre timpul estimat de livrare de către serviciul de livrare prin mesaj text sau e-mail, care va conține și numărul de urmărire al coletului și alte informații necesare ridicării expedierii.

 

TIMPUL EXACT DE LIVRARE: Pot aranja un anumit timp de livrare?

Nu este posibil să stabilim o dată de livrare explicită, deoarece aceasta depinde de serviciul de livrare. În unele cazuri, este posibil să puteți stabili o dată de livrare cu serviciul de livrare.

 

ABSENȚA LA LIVRARE: Ce se va întâmpla cu coletul meu dacă nu mă aflu la adresa de livrare atunci când sosește curierul?

 

Curierul va încerca să stabilească cu dumneavoastră o altă dată de livrare sau un punct de colectare convenit (Benzinărie, Centru Comercial etc.).

BILET DE PRELUARE PACHET: Nu am primit o chitanță pentru pachet în căsuța mea poștală. Ce pot face?

Puteți ridica cu ușurință pachetul de la punctele Fan Courier Express cu numărul de urmărire primit prin SMS și documentul dvs. personal.

 

ȚARA DE EXPEDIERE: Din ce țară trimiteți comenzile?

Toate pachetele sunt expediate din Slovenia.

 

STATUSUL PACHETULUI: Unde pot verifica statutul pachetului meu?

Puteți vedea starea coletului dvs. verificând numărul de urmărire prin intermediul sistemelor de urmărire a serviciului de livrare:

Fan Courier: https://www.fancourier.ro/ - AWB tracking. 

De asemenea, puteți verifica oricând starea pachetului dvs. prin consilierul nostru la 0312 295 868.

 

SCHIMBAREA ADRESEI DE LIVRARE: Cum îmi pot schimba adresa de livrare?

Vă puteți schimba detaliile de livrare sunând la 0312 295 868 sau trimițând un e-mail la [email protected]. Vă rugăm să ne anunțați cât mai curând posibil dacă vă schimbați adresa de livrare, deoarece aceasta este singura modalitate prin care vom putea modifica detaliile existente. În cazul în care coletul a fost deja trimis (după ora 11:00), modificarea nu mai este posibilă și, în mod normal, nu putem anula livrarea. 

 

PROBLEME DE LIVRARE: Ce pot face în cazul în care am o problemă cu serviciul de livrare sau cu livrarea unui colet?

Dacă aveți probleme legate de livrare sau colectare, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0312 295 868 sau prin e-mail [email protected].

 

MAGAZINE FIZICE: Aveți magazine fizice sau puncte de preluare?

Nu avem magazine fizice sau puncte de colectare.

 

 

CONT DE UTILIZATOR

ÎNREGISTRARE: Trebuie să mă înregistrez pentru a cumpăra?

Nu este nevoie să vă înregistrați pentru a cumpăra. Puteți cumpăra ca invitat sau ca utilizator înregistrat.

 

INSTRUCȚIUNI DE ÎNREGISTRARE: Cum pot să mă înregistrez?

Vă puteți înregistra făcând clic pe "Înscriere" în colțul din dreapta sus al magazinului online. Se va deschide o fereastră în care trebuie să dați click pe "Register" (Înregistrare). Veți fi apoi direcționat către o pagină unde puteți introduce toate informațiile necesare pentru a vă înregistra.

Vă puteți înregistra odată cu comanda. La finalizarea comenzii, puteți bifa "Creați un nou cont de utilizator" la rubrica de introducere a datelor personale.

Atunci când vă înregistrați, veți primi și o parolă pe care o puteți folosi pentru a vă conecta la magazin în viitor. Numele dvs. de utilizator este întotdeauna adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat.

 

ABONARE LA NEWSLETTER: Am devenit utilizatorul dumneavoastră înregistrat prin înscrierea la newsletter?

Prin înscrierea la buletinul informativ, nu ați devenit și utilizator înregistrat. Pentru a vă înregistra, trebuie să vă înregistrați separat.

Vă puteți înscrie la newsletter-ul nostru folosind adresa dvs. de e-mail de pe prima pagină a site-ului nostru.

 

BENEFICII: Care sunt beneficiile mele ca utilizator înregistrat?

Înregistrându-vă, puteți beneficia de un sold de credit. Pentru acest beneficiu, este important să vă conectați înainte de fiecare achiziție cu numele de utilizator și parola pe care le-ați ales la înregistrare.

La achiziționarea fiecărui produs, utilizatorii înregistrați primesc un credit pe care îl pot folosi la următoarea achiziție. Creditul este vizibil pe fiecare produs și se calculează pe baza prețului de vânzare pentru un articol. Valoarea finală a creditului este calculată la finalizarea comenzii și este de 3% din prețul produselor, fără TVA.

Soldul este calculat automat atunci când vă conectați și este vizibil în coșul dumneavoastră sau la finalizarea comenzii.

 

SCHIMBAREA PAROLEI: Cum îmi pot schimba parola contului meu de utilizator?

Dacă v-ați conectat cu succes și doriți doar să vă schimbați parola, dați click pe "Profil" în partea dreaptă sus (unde v-ați conectat). Se va deschide o fereastră în care trebuie să faceți clic pe "Schimbă parola". Se va deschide o pagină în care puteți introduce noua parolă și confirmați făcând clic pe "Continuă".

Dacă v-ați uitat parola, vă rugăm să faceți clic pe "Înregistrare" în colțul din dreapta sus al magazinului online. Se va deschide o fereastră în care trebuie să faceți clic pe "Am uitat parola". Se va deschide o pagină în care puteți introduce adresa de e-mail pe care ați folosit-o la înregistrare. Dați click pe "Continuă" și o nouă parolă va fi trimisă la adresa de e-mail pe care ați introdus-o.

Dacă aveți probleme cu înregistrarea, autentificarea sau parola, puteți să ne sunați la 0312 295 868 sau să ne trimiteți un e-mail la [email protected].

 

SCHIMBAREA DATELOR: Cum îmi pot schimba detaliile contului?

După ce vă autentificați cu succes cu numele de utilizator și parola, veți fi direcționat către pagina "Contul meu", unde puteți face modificări ale detaliilor dvs. dând clic pe "Editați detaliile contului" sau "Modificați adresa".

Puteți, de asemenea, să vă accesați contul după ce v-ați autentificat cu succes, dând click pe "Profil" în partea dreaptă sus (unde v-ați autentificat) și dând click pe "Datele mele" pentru a vă modifica datele.

 

BALANȚĂ DE CREDIT: Unde pot să-mi verific creditul?

După ce vă autentificați cu numele de utilizator și parola, veți fi redirecționat către pagina "Contul meu", unde vă puteți verifica soldul dând click pe "Credit".

Puteți să vă verificați soldul dând click pe "Profil" în partea dreaptă sus (unde v-ați conectat), unde puteți vedea soldul dvs. lângă primul element "Credit".

 

ISTORICUL ACHIZIȚIILOR: Unde pot să-mi verific istoricul achizițiilor?

După ce vă conectați cu succes cu numele de utilizator și parola, veți fi direcționat către pagina "Contul meu", unde vă puteți verifica achizițiile anterioare dând clic pe "Istoricul comenzilor".

 

PROBLEME CU CREDITUL: Ce pot face în cazul în care creditul meu nu este recunoscut în ciuda înregistrării mele?

Creditul este adăugat în contul de utilizator după ce comanda a fost procesată. Dacă observați că au apărut probleme la înregistrarea creditului, vă rugăm să ne anunțați imediat sunând la 0312 295 868 sau e-mail [email protected].

 

Drepturi de autor și copiere; 2012 -2024 | Be Healthy d.o.o. | Harta site-ului | Utilizarea cookie-urilor | Setări cookie